خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج)خمینی(ره) را نگه دار... این جمله یعنی میثاق ابدی با آرمان های انقلاب اسلامی تا پرچمداری حضرت بقیع ا... ؛ و هیچکس هم منکر آن نیست. تمام برداشت شهدای ما از همین یک جمله بود.و تجلی این شد که جوانان این کشور را در مقابل تمام جهان، نیرو بخشد. من از دیار حبیبـــــــــــــ نیستم! من سرشت خانوادگی ام از شهری بنام نجف آباد است. افتخــــــــــــار هم میکنم. به خودم می بالم از شهری که 2500 شهید سرافراز داد؛ تا من باشم... شهری که فقط در زمان جنگ ایران و عراق 150هزار جمعیت داشت؛ اما 72 سردار رشید برای شادی دل خمینی(ره) تقدیم اسلام کرد.

این چند خط را برای سه تا مطلب کوچک نوشتم.

1- چرا هنوز امام جمعه ی تهران موقت مانده است؟ شهر من کمتر از20% جمعیت تهران را دارد.ولی چرا طهران خطیب جمعه ایی ندارد که به اندازه 5 برابر20% شهر من ثابت باشد.هنوز از اخبار ساعت22 باید شنید خطیب موقت شهر تهران گفت:.. چند عدد از شهدای تهران بصورت موقت برای جنگ رفتن که حالا حاضر هستند دائم شهید شوند؟

2- لطفا دانشجو ها فرهنگ کشورشان را مطالعه ایی مختصر کنند... فکر کنم زمان وحشی گری گذاشته است؛ رفیق جون نذار به ساحت شخصیت دانشجویی تو توهین بشه...امروز موقع پذیرایی در یک هیئت کوچک دانشجویی، سینی کیک را جلوی چندتا دانشجو گرفتم و دیگر کیکی نبود که صحبت کنم از آن برای بقیه افراد هیئت... لطفا قیام نکنید! همین جا سرجاهایتان بنشینید، دانشجو یعنی چهار زانو بر زمین نشسته از کشورش دفاع کند.

3-همیشه به داداشم میگفتم: اگر س ی گ ا ر هم میکشی، تفننی بکشـــــــــــــــــــــ... غافل از اینکه من خودم درگیر این تفنن هستم. امشب روی موتورسیکلت تفننی داشتیم میزدیم... و ترســـــــــ اینکه کسی ببینه! اّلم یعلم باّن الله یری... این آیه رو از مصطفی کاظم زاده یاد گرفتم،اما اصلا حواسم بهش نبود. و آخر هم همان کسی که نباید میدید...دیـــــــــــــد؛ امشــب تصمیم گرفتم دیگه تفنن نداشته باشم...

 

خدایا دستمون رو بگیـــــــــــــــر...